close

鄭浩南與太太Ailyn結婚兩年,Ailyn現懷有三個月身孕,熱愛運動的鄭浩南與愛妻一星期做足六日運動,二人日前更一起打網球,十分恩愛。

鄭浩南的太太Ailyn懷有三個多月身孕,仍不忘每天做運動,二人日前一起打網球,Ailyn雖然挺著大肚子,但身手仍相當靈活,不過心思縝密的鄭浩南計好網球的落點,毋須太太兩邊走。

已為BB搵學校
鄭浩南主張孕婦多做運動,他說:「大肚婆分三個階段,過了頭三個月之後,應該開始打波,做下後腰部運動,游水、健身運動都可以做,潛水有氣壓就唔玩得,所以我呢排都冇得去潛水,之前我還在大馬考到個潛水會總教練牌。」
問Ailyn懷孕打網球有何感覺?她說:「冇乜特別,老公好就我,打波都唔使點郁,現在除了星期日老公要去打壘球之外,我每個星期都做足六日運動。」
鄭浩南表示暫時仍未知胎兒是男或女,他說:「前幾日去照超聲波,個胎係咁郁都照唔到,不過生仔生女都冇所謂啦!呢胎會在大馬生,BB出世後就在加拿大住,有我屋企人照顧,我連幼稚園同小學都搵埋,全部都安排好晒。」

產後食薑醋驅寒
打完網球之後,鄭浩南便與太太到尖沙嘴買燕窩,他說:「我唔信食補品補身呢種講法,外國人都冇食補品啦,咪一樣冇問題,我買燕窩畀太太食,咪當食糖水,反而我會信生完仔食薑醋可以驅寒,那些人重話生完一個月唔可以沖涼同洗頭,咁點得阿,嚇死人咩!」

採訪、攝影:魯萍

20040611_apple_01.jpg
Ailyn:我每星期做足六日運動!

20040611_apple_02.jpg
鄭浩南與懷孕三個多月的愛妻Ailyn打網球,有益身心。

20040611_apple_03.jpg
Ailyn打波時活力充沛。

20040611_apple_04.jpg
鄭浩南與Ailyn計劃到大馬迎接BB誕生。

20040611_apple_05.jpg
鄭浩南:生仔生女都冇所謂啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    markcheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()